Rok po prvním dynamickém vystoupení vozu Clio Rally5 se nabídka závodních vozů Renault Sport ve Viry-Châtillon a Dieppe rozšiřuje o Clio Rally4. Nový model, navržený bez kompromisů tak, aby se stal nejlepším vozem s pohonem dvou kol ve své třídě.

Tam, kde se Clio Rally5 snaží být přístupné, je Clio Rally4 cíleně zaměřeno na výkon ve světě pohonu dvou kol.

Jak vyžadují technické předpisy pro obě kategorie, mají Clio Rally5 a Clio Rally4 řadu věcí společných: stejnou karoserii vycházející z modelu Clio R.S. Line, nejnovější standardy bezpečnostních prvků.

Pod kapotou byla věnována zvláštní pozornost všem aspektům spojeným s výkonem. Šestnáctiventilový čtyřválcový motor TCe o objemu 1330 cm3 byl rozsáhle přepracován a bylo vyvinuto nové turbo, nové písty a nové ojnice. Motor, který je stále spojen s převodovkou SADEV, se dočkal také specifické úpravy, pokud jde o rozsah točivého momentu, a jeho výkon vzrostl na 215 k, přičemž se již počítalo s budoucím zavedením restriktoru v technických předpisech FIA Rally4.

Také další mechanické komponenty byly předmětem intenzivní práce zaměřené na výkon a spolehlivost, neboť Clio Rally4 je vybaveno brzdami PFC a nastavitelnými tlumiči BOS Suspension na špičkové úrovni nejnovějších technologií.

Tests Renault Clio Rally4 prior to the Monte Carlo rally at Grenoble, France on January 18, 2021 – Photo François Flamand / DPPI

Přečtěte si více v prezentaci Renault Clio V Rally4, případně Vám otázky zodpovíme.

Zajistíme:
– Poradenství, objednání a dovoz
– Připravíme cenovou nabídku včetně doby dodání
– Jsme přímí prodejci a jsme tak v kontaktu přímo s továrnou

Specifikace vozu Clio Rally4

Podvozek

– Základ: Clio RS Line * Svařovaný ocelový monokok
– Přední náprava: Přední náprava: Pseudo McPherson
– Zadní náprava: H náprava
– Zavěšení: Třícestně nastavitelný tlumič a hydraulický doraz: Bos Suspension Motor

Motor

– Typ: Motor: 1.3 TCe Renault – 4 válce – 16 ventilů
– Turbodmychadlo: Borg Warner – 30mm restriktor
– Chlazení: derivát z výroby
– Dodávka paliva: přímé vstřikování
– Výkon: 215 k
– Točivý moment: 215 215 Nm: 350 Nm
– Maximální otáčky: 6,500
– Elektronika: Life Racing
– Palivo: SP98 standard

Rozměry

– Délka – šířka – výška (mm): 4 050 – 1 988 – 1 400
– Rozchod kol vpředu – vzadu (mm): 1 500 – 1 490
– Rozvor (mm): 2 579
– Hmotnost v nenaloženém stavu: 1 080 kg

Převodovka

– Sekvenční pětistupňová převodovka Sadev + zpátečka
– Volič na podlaze s elektronickým odblokováním zpátečky
– Diferenciál s omezeným prokluzem typu ZF
– Spojka Sachs

Kola

– Kola: 6×15 (šotolina), 7×17 (asfalt)
– Pneumatiky: Michelin

Brzdy

– Přední brzda (asfalt): Brzdy: PFC třmen a kotouč – 330 mm x 28 mm
– Přední brzda (šotolina): PFC třmen a kotouč – 294 mm x 28 mm
– Zadní brzda: PFC – PFC třmen, kotouč – 260 mm x 8 mm
– Hydraulická ruční brzda

– Baterie FT3 homologovaný FIA

Přečtěte si více v prezentaci Renault Clio V Rally4, případně Vám otázky zodpovíme.